Search
Close this search box.

عیب یابی و رفع کد ارور لباسشویی دوو در کمترین زمان

چکیده محتوا این صفحه

عیب یابی و رفع کد ارور لباسشویی دوو در کمترین زمان

امروزه ماشین‌ های لباسشویی در برندهای متفاوت و با تکنولوژی و فناوری‌ های بسیار مختلف و پیشرفته در بازار ارائه می‌ شوند. ماشین لباسشویی بخش اعظمی از کارهای روزمره یک فرد را، بر عهده دارند و امکان شستشوی اصولی لباس‌ ها را، فراهم می‌ نمایند. این میان گاهی اوقات ممکن است، مشکلات و ارورهایی برای ماشین‌ های لباسشویی از جمله ماشین لباسشویی دوو پیش بیاید. به همین دلیل درصدد آن هستیم تا، در این مبحث به بررسی، عیب یابی و رفع کد ارور لباسشویی دوو در کمترین زمان بپردازیم.

سیستم عیب یابی هوشمند در ماشین های لباسشویی دوو

پیش از شروع مبحث عیب یابی و رفع کد ارور لباسشویی دوو در کمترین زمان، به معرفی سیستم هوشمند عیب یابی خواهیم پرداخت. این تکنولوژی امروزه در اکثر لوازم خانگی یافت می‌ شود. ماشین لباسشویی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و دارای کد های خطا می‌ باشند.

سیستم عیب یابی هوشمند درون ماشین‌ های لباسشویی به منظور یافتن مشکل در این وسیله ها قرار داده شده است. این تکنولوژی پیشرفته با یافتن ایرادها و مشکلات قطعات اساسی درون ماشین لباسشویی، به کمک اشخاص می آید. این تکنولوژی توسط هوش مصنوعی مدیریت می شود.

در صورت خراب شدن یک قطعه و یا قطعاتی درون ماشین لباسشویی، سیستم عیب یابی هوشمند این مشکل را، در قالب یک کد به شما نمایش می‌ دهد. کدهای خطا در ماشین‌ های لباسشویی مدل‌ های قدیمی تر ممکن است، اندکی متفاوت‌ تر از کدهای خطا در ماشین‌ های لباسشویی با مدل به روز باشند.

امروزه و با مدد گرفتن از تکنولوژی و علم، عیب یابی و رفع کد ارور لباسشویی دوو در کمترین زمان امکان پذیر شده است. کافی است مشکلات ماشین لباسشویی برند دوو را، با یک تکنسین آگاه و با دانش کافی در میان بگذارید تا، در صدد رفع آن ها بر آید.سیستم عیب یابی هوشمند در ماشین های لباسشویی دوو

برخی از کدهای خطا در ماشین لباسشویی برند دوو

عیب یابی و رفع کد ارور لباسشویی دوو در کمترین زمان مستلزم داشتن دانش و اطلاعات کافی در زمینه کدهای خطای ماشین لباسشویی است در این صورت است که یک تکنسین قادر به رفع مشکل و عیب یابی اصولی در ماشین‌های لباسشویی دوو خواهد بود در ادامه با برخی از کدهای ارور در ماشین دوو آشنا می‌شویم؛

 

  • ارور F1: در صورت مواجه شدن با ارور F 1 بدانید که ماشین لباسشویی دوو با مشکل مواجه شده و قادر به شروع عملیات شستشو نمی باشد.
  • ارور F2: این خطا ناشی از عدم انجام عملیات آبگیری در ماشین لباسشویی دوو است. در این حالت آب وارد ماشین لباسشویی نمی‌ گردد.
  • ارورF4: هنگامی که، آب ماشین لباسشویی دوو قادر به تخلیه شدن نباشد، ارور F4 بر روی صفحه نمایش نمایان می‌ گردد.
  • ارورE3: رخ دادن این خطا ناشی از خراب بودن فن موتور ماشین لباسشویی است. در این حالت تنها یک متخصص تعمیر لوازم خانگی قادر به رفع مشکل خواهد بود.
  • ارورE4: عیب یابی و رفع کد ارور لباسشویی دوو در کمترین زمان، در صورت مواجه شدن با این کد مشروط بر تعمیر نشتی آب از ماشین لباسشویی است.
  • ارورE5: هنگامی که، این خطا بر روی ماشین لباسشویی مشاهده می شود، حتماً ولتاژ برق ورودی به ماشین را، کنترل نمایید. زیرا، این پیام به معنی زیاد بودن ولتاژ برق ورودی به ماشین است.
  • ارورE6: هنگامی که، یک مشکل غیرمعمول و اضطراری در ماشین دوو پیش بیاید کد 6E بر روی صفحه ظاهر می‌ شود.
  • ارور H1: ماشین دوو ماشین لباسشویی دوو در صورت داشتن مشکل در سنسور خشک کن لباس خطای H1 را، نمایش خواهد داد.
  • ارور H2: این خطا به معنی وجود یک مشکل در ترموستات ماشین لباسشویی است. ممکن است در این صورت نیاز به تعویض قطعه باشد.
  • ارور H3: این مشکل ناشی از گرم شدن زیاد المنت ماشین لباسشویی می باشد. ماشین لباسشویی را، خاموش نموده و پس از مدتی مجددا راه اندازی کنید.
  • ارور H7: این کد خطا نمایانگر خراب شدن المنت مسئول خشک کردن لباس می باشد. در صورت از کار افتادن المنت خشک کن بایستی آن را، تعویض نمایید.
  • ارور PFE: عیب یابی و رفع کد ارور لباسشویی دوو در کمترین زمان، در این حالت پس از تعمیر فیلتر تخلیه امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر مخزن شست و شوی ماشین لباسشویی

دلایل رخ دادن خطاها در ماشین لباسشویی دوو

عیب یابی و رفع کد ارور لباسشویی دوو در کمترین زمان مشروط بر سپردن این امر به یک متخصص خبره است. خطا و یا ارورها درون ماشین لباسشویی دوو اکثر اوقات به دلیل خراب بودن و از کار افتادن یک یا چند قطعه در ماشین لباسشویی به وجود می‌ آیند.

اما، گاهی اوقات نیز کدهای خطا و این گونه ارورها در ماشین لباسشویی به یک دلیل کاملاً ساده رخ می دهند. در این حالت شما می‌توانید به راحتی و با مراجعه به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی کدهای خطا را، رفع نمایید. اکثر کدهای ساده و قابل رفع درون دفترچه راهنمای ماشین گنجانده شده‌ اند.

در حالت‌ های پیچیده‌ تر مانند سوختن برد الکترونیکی ماشین لباسشویی و یا از کار افتادن سنسور و ترموستات رفع مشکلات تنها توسط یک تکنسین تعمیر امکان پذیر خواهد بود.

دلایل رخ دادن خطاها در ماشین لباسشویی دوو

هزینه تعمیر و رفع کدهای ماشین لباسشویی دوو چقدر است؟

عیب یابی و رفع کد ارور لباسشویی دوو در کمترین زمان توسط تکنسین ها متخصص این امر کاملا امکان پذیر است. با این حال، تعیین قیمت و هزینه برای تعمیر ماشین‌ های لباسشویی دوو و رفع خطاهای آن‌ ها، کاملاً به امر عیب یابی مربوط می‌ شود.

به طور کلی، یک تکنسین متخصص تعمیر ماشین‌ های لباسشویی دوو، پس از مراجعه به محل و کنترل و چک کردن و تست دستگاه قادر به تعیین و برآورد هزینه مربوط به تعمیر خواهد بود. تکنسین تعمیراتی پس از کسب رضایت شما در خصوص قیمت اعلامی، اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی خواهد کرد.

نکاتی مهم در رابطه با ماشین لباسشویی دوو

در این بخش از مبحث عیب یابی و رفع کد ارور لباسشویی دوو در کمترین زمان، ذکر چند نکته در رابطه با ماشین های لباسشویی برند دوو خالی از لطف نمی باشد. دقت کنید که، هنگام نصب ماشین لباسشویی حتماً پایه‌ های آن را، تراز نمایید.

قبلاً نیز اشاره شد که، ماشین‌ های لباسشویی دوو را، به طور مرتب سرویس و تمیز نمایید. سعی کنید سینی کف ماشین لباسشویی را، چند وقت یکبار باز کرده و آن را، تمیز کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی در شمال تهران

کلام پایانی

عیب یابی و رفع کد ارور لباسشویی دوو در کمترین زمان توسط اشخاص متخصص کاملا امکان پذیر می باشد. کافی است که، امر تعمیر و سرویس کردن ماشین‌ های لباسشویی دوو را، به تکنسین‌ های متخصص تعمیرکارگروپ بسپارید. تکنسین‌های تعمیرکارگروپ دانش آموخته این رشته می‌باشند.

در صورت مشاهده هر یک از ارورهای ماشین لباسشویی دوو حتماً به گروه تعمیرکارگروپ مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که، سپردن امر تعمیر لوازم خانگی و به ویژه ماشین‌ های لباسشویی به افراد آماتور و غیرمتخصص ممکن است آسیب‌ ها و صدمه‌ های کاملاً جدی به ماشین لباسشویی وارد نمایند.

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *