Search
Close this search box.

تعمیرکار گروپ

مجموعه تعمیرکار گروپ با هدف تعمیر و عیب یابی تمامی وسایل لوازم خانگی شما عزیزان فعالیت میکند.

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

Previous slide
Next slide

تعمیر انواع لوازم خانگی

در این بخش برخی از معروفترین برندهایی که مجموعه تعمیرکار گروپ آن را تعمیر میکند را مشاهده می کنید

تعمیر یخچال الجی

تعمیر لباسشویی الجی

تعمیر کولر الجی

تعمیر جاروبرقی الجی

تعمیر ساید بای ساید الجی

تعمیر اسپیلت الجی

تعمیر سینما خانگی الجی

تعمیر تلویزیون الجی

تعمیر سیستم صوتی الجی

تعمیر ظرفشویی الجی

تعمیرماکروویو الجی

تعمیر آبسردکن الجی

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر و تعویض بلبرینگ ، ، تعمیر و تعویض میکروسوئیچ درب ، برطرف نمودن خطاها

تعمیر کولر و اپیسلت

نصب انواع کولرگازی و اسپیلت ، سرویس های دوره ای ، شارژ گاز کولرگاری ، تعمیرات اینورتر ، تعمیر و تعویض کلیه قطعات کولرگازی و ...

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعویض پمپ ، تعویض المنت ، تعویض فن موتور ، تعویض سنسور ، تعمیر موتور و ...

تعمیر جاروبرقی

تعمیرات جاروبرقی های سطلی ، تعمیرات جاروبرقی های کیسه ای و بدون کیسه ، تعمیرات جاروبرقی صنعتی ، تعمیرات جاروبرقی رباتیک و ...

تعمیر ماکروویو

تعویض لامپ مگنترون ، تعویض میکروسوئیچ ، تعمیر برد ، تعویض فن ، تعویض سینی گردان ، تعمیر موتور فن و ...

تعمیر آبگرمکن و پکیج

تعویض ترموستات پکیج ، تعمیر و تعویض برد اصلی پکیج ، رسوب زدایی لوله های پکیج ، هواگیری پکیج

تعمیر ماشین یخچال و فریزر

تعویض المنت ها ، تعمیر و تعویض موتور ، تعمیر و تعویض برد ، تعویض لاستیک های دور درب ، تعمیرات کندانسور ، تعویض ترموستات و ...

تعمیر آبسردکن

تعمیرات آبسرد کن مخزن دار ، تعمیرات آبسرد کن دو منظوره ، تعمیرات آبسرد کن بدون مخزن و ...

چرا باید به ما اطمینان کنید؟

مجموعه ما سالهاست که در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی فعالیت داشته و تاکنون سابقه بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است. برندهای مختلف از جمله بوش ، هایر ، هیمالیا ، ال جی ، سامسونگ ، اسنوا و … از جمله برندهایی هستند که از سوی این مجموعه پشتیبانی می شوند. این مجموعه به صورت تمام وقت به خدمات دهی اقدام می کند.

با توجه به تخصص و تجربه بسیار بالای تکنسین های ما ، تعمیرات لوازم خانگی شما به بهترین شکل ممکن انجام می شود. تخصص و تجربه در تعمیرات اصولی دستگاه ، نقش مهمی را ایفا می کند. تکنسین های ما بسیار قابل اعتماد و صادق هستند و اگر دستگاه شما به تعویض قطعه نیاز نداشته باشد ، هرگز قطعات آن را بیهوده تعویض نمی کنند. ما مشتری مداری را سرلوحه کار خود کرده ایم و در این راستا گام بر می داریم. خوشبختانه تاکنون با ارائه خدمات باکیفیت توانسته ایم رضایت مشتریان محترم را به دست بیاوریم.

تعمیر تمامی برند ها

گارانتی تعمیر

مقرون به صرفه

ابزار و تجهیزات بروز

ارسال کارشناس به محل

کیفیت بالای کار

آنلاین و سریع

پاسخگویی سریع

تعمیرات لباسشویی. یخچال .ظرفشویی. در کرج

دغدغه های مختلف و کمبود وقت سبب شده است که بردن لوازم خانگی به تعمیرگاه برای اغلب افراد مشکل باشد. ارائه خدمات در منزل در این شرایط می تواند کمک زیادی به افراد کند. مجموعه ما با ارائه انواع خدمات تعمیراتی در محل در تلاش است که کار مشتریان را برای تعمیرات لوازم خانگی خود آسان کند.

بدین ترتیب در هزینه و وقت شما مشتریان محترم تا حدی صرفه جویی می شود. تعمیر در محل ، حسن دیگری دارد و آن هم این است که مشتریان می توانند از نزدیک بر پروسه سرویس و تعمیرات لوازم خانگی خود نظارت دقیق داشته باشند و کیفیت کار را با چشمان خود ملاحظه کنند.

تعمیر لوازم خانگی در تهران و کرج

در سریعترین زمان برای خدمات دهی به مشتریان در شهر تهران و کرج اقدام می کنیم. خدمات دهی سریع برای برخی از مشتریان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. زیرا ممکن است خرابی برخی از لوازم خانگی مشکلات زیادی را برای افراد بوجود آورده و تعمیرات فوری آن بسیار حائز اهمیت باشد.

تعمیرات سریع ، باکیفیت و ارزان در تهران و کرج را از مجموعه تعمیرکار گروپ بخواهید. قطعاً با یکبار دریافت خدمات از ما تبدیل به یکی از مشتریان دائمی ما خواهید شد و دیگر کیفیت سایر مراکز تعمیراتی را قبول نخواهید داشت.

درخواست آنلاین تعمیرات لوازم خانگی

از درخواست تا تعمیر دستگاهتان توسط مجموعه تعمیرکار گروپ کلا در چهار مرحله انجام میگیرد..

تماس با کارشناسان ما
ثبت درخواست
عیب یابی و اعلام هزینه تعمیر
تعمیر توسط تکنسین های تعمیرکار گروپ

ما چه خدماتی را ارائه می دهیم؟

تعمیرکار گروپ با تکیه بر دانش فنی تکنسین های خود می تواند تمامی برند ها و دستگاه ها رو در هر منطقه ای از تهران و کرج را تعمیر نماید.

مشاهده خدمات

سولات متداول مشتریان

در این قسمت ما بر خی از رایج ترین سوالات مشتریان را در زمینه تعمیر لوازم خانگی ثبت کرده ایم . لذا اگر سوالا دیگری دارید کافیست با ما تماس بگیرید

خیر. ما تمامی مشکلات احتمالی را پیش بینی نموده و راهکار حل آن را درنظر گرفته ایم. برای تأمین قطعات برندهای مختلف هیچ مشکلی نداریم. در صورتی که قطعه خاصی در بازار وجود نداشته باشد ، از مناسب ترین قطعه برای جایگزینی آن استفاده می کنیم.

درخواست شما در اولویت قرار می گیرد و در اولین فرصت برای تعمیرات دستگاه شما اقدام می شود. ممکن است در کمتر از 24 ساعت برای خدمات دهی به محل عازم شویم. زمان دقیق برای ارائه خدمات حتماً با شما هماهنگ خواهد شد.

اگر مشکل دستگاه شما مجدداً به همان شکل تکرار شد با ما تماس حاصل کنید تا پس از بررسی دستگاه و یافتن علت بروز مشکل ، به تعمیرات مجدد آن اقدام کنیم. اگر تکرار خرابی به دلیل بی کیفیت بودن قطعه تعویضی و یا عملکرد نادرست تکنسین باشد ، به صورت رایگان به تعمیر دستگاه اقدام کرده و کوچکترین هزینه ای از شما دریافت نمی کنیم.

با توجه به تجربه و مهارت بالای تکنسین های ما ، احتمال تعمیرات موفقیت آمیز لوازم خانگی بسیار بالا است. در موارد نادری ممکن است تعمیرات دستگاه به دلیل خرابی تمامی قطعات آن ، بی فایده باشد.

با توجه به بی ثباتی بازار و نوسانات قیمت قطعات ، نمی توان نرخ دقیق تعمیرات لوازم خانگی را مشخص کرد. قیمت تعمیرات لوازم خانگی بر اساس نوع لوازم خانگی ، نوع مشکل بوجود آمده برای آن و قطعات موردنیاز و سایر فاکتورها متفاوت خواهد بود. البته ما در تلاش هستیم که با کمترین قیمت به تعمیرات دستگاه شما اقدام کنیم.

تعمیر انواع لوازم خانگی

در این بخش تمامی اخبار و مقالات مربوط به تعمیر لوازم خانگی را میتوانید مشاهده نمایید