Search
Close this search box.

٠ تا ١٠٠ ارور لباسشویی سامسونگ

چکیده محتوا این صفحه

٠ تا ١٠٠ ارور لباسشویی سامسونگ

در صورت بروز هرگونه خطا و یا مشکلی درون ماشین‌های لباسشویی این مشکل از طریق ظاهر شدن یک کد بر روی صفحه نمایش برای افراد قابل دیدن خواهد بود. در این مبحث در نظر داریم تا، به بررسی ٠ تا ١٠٠ ارور لباسشویی سامسونگ بپردازیم. با ما همراه شوید.

حدود چندین دهه از ادغام هوش مصنوعی با لوازم خانگی گذشته است. این امر خدمت فراوانی به صنعت لوازم خانگی و افراد نموده است. یک نمونه از ترکیب و ادغام هوش مصنوعی با لوازم خانگی را می‌توان در ظاهر شدن کدهای خطا بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی مشاهده نمود.

 

قابلیت ها و ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ

در شروع مبحث ٠ تا ١٠٠ ارور لباسشویی سامسونگ برخی از قابلیت های ماشین لباسشویی برند سامسونگ را، با یک دیگر بررسی و مرور خواهیم کرد. ماشین‌های لباسشویی برند سامسونگ همانند سایر ماشین‌های لباسشویی به یک سیستم عیب یاب مجهز شده‌ اند.

این سیستم در صورت وقوع خرابی و یا مشکل در هر یک از اجزا و قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ این مشکل را در قالب یک کد بر روی صفحه ال سی دی و نمایشگر ماشین لباسشویی نمایان می‌ سازد. این کدها به صورت ترکیبی از یک الی دو حرف انگلیسی و یا یک عدد می‌ باشند.

از دیگر قابلیت‌ های ماشین لباسشویی برند سامسونگ قابلیت اتصال به وای فای و اینترنت می‌ باشد. قابلیت اتصال به اینترنت برای این منظور است که، شما از طریق موبایل و متصل کردن آن به ماشین لباسشویی فرایند شستشوی لباس‌ ها را، از راه دور کنترل نمایید.

ماشین‌ های لباسشویی سامسونگ همچنین، از تنوع در برنامه‌ های شست و شو برخوردار می‌ باشند. برای مثال پارچه‌ ها با ضخامت‌ های مختلف را، می‌ توان با درجه‌ های متفاوت ماشین شست و شو نمود. پارچه‌ ها دچار آسیب و یا خرابی و پرزدهی نشوند.

داشتن یک قفل کودک از جمله مزایا و ویژگی‌ های ماشین لباسشویی سامسونگ می‌ باشد. صفحه نمایش در ماشین لباسشویی سامسونگ تمام لمسی است. در ادامه مبحث ٠ تا ١٠٠ ارور لباسشویی سامسونگ برخی از خطاها و کدهای ارور این برند ماشین لباسشویی را، بررسی خواهیم نمود.

قابلیت ها و ویژگی های ماشین لباسشویی سامسونگ

کدهای خطا و یا ترورهای ماشین لباسشویی سامسونگ

در ادامه مبحث ٠ تا ١٠٠ ارور لباسشویی سامسونگ کدهای خطا و یا ترورهای ماشین لباسشویی برند سامسونگ را، بررسی خواهیم نمود. همانگونه که، در بخش های پیشین از این مطلب ذکر شد، کدهای خطا بیانگر ایجاد یک مشکل و خرابی در ماشین لباسشویی سامسونگ هستند.

برای مثال، در صورت خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی، کد خطای مربوطه را، بر روی صفحه نمایش دستگاه مشاهده خواهید کرد. همچنین، گاهی اوقات ممکن است ماشین لباسشویی سامسونگ آب گیری را، به طور صحیح انجام ندهد. در این حالت نیز کد مخصوصی بر روی صفحه نمایشگر ظاهر خواهد شد.

استفاده از تکنولوژی کدهای خطا در ماشین لباسشویی روند عیب یابی و رفع نقص فنی ماشین های لباسشویی سامسونگ را، برای افراد و به ویژه تعمیر کاران بسیار راحت و آسان می نماید. در ادامه مبحث ٠ تا ١٠٠ ارور لباسشویی سامسونگ با بعضی از این گونه کدهای خطای ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا می شویم.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی دوو در تهران

برخی از کدهای خطا و ارور در ماشین لباسشویی سامسونگ

بررسی کدهای خطا و ارور ماشین لباسشویی سامسونگ مطلبی است که، در این قسمت از مبحث ٠ تا ١٠٠ ارور لباسشویی سامسونگ به آن می پردازیم. لازم به ذکر است که، تعداد کدهای خطای ماشین لباسشویی سامسونگ بسیار متعدد هستند و در ادامه تنها به بخشی از آن ها اشاره خواهیم نمود؛

 

  • کد HE1: در صورت ظاهر شدن این کد بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی سامسونگ باید هیتر ماشین لباسشویی سامسونگ را، کنترل کنید و از سلامت آن مطمئن شوید.
  • کد E4: هر گاه مقدار لباس درون دیگ ماشین‌ لباسشویی سامسونگ بیش از ظرفیت و گنجایش دیگ ماشین لباسشویی باشد، کد خطای E4 را بر روی نمایشگر دستگاه مشاهده خواهید کرد.
  • کد E2: این کد خطا به علت مشکل در عملیات تخلیه آب درون ماشین لباسشویی است. در این حالت ماشین لباسشویی قادر به تخلیه آب نمی باشد.
  • کد DE: این کد به معنی وجود یک مشکل در درب دستگاه و یا باز ماندن درب دستگاه به هنگام عمل شست و شوی لباس ها می باشد.
  • کد 3E: این کد خطا معمولا در حالت ایجاد مشکل و خرابی در موتور ماشین لباسشویی ظاهر می گردد.
  • کد خطای UC: این کد نیز به دلیل وجود نقص فنی در برق ورودی ماشین لباسشویی سامسونگ و یا از کار افتادگی پاور آن به وقوع می پیوندد.
  • کد AE: در ادامه مبحث ٠ تا ١٠٠ ارور لباسشویی سامسونگ به بررسی این کد خطا می پردازیم. این کد خطا حاکی از برقرار نشدن ارتباط ماشین لباسشویی سامسونگ می باشد.
  • کد CE: هنگامی که، دمای آب ماشین لباسشویی سامسونگ مناسب نباشد، شما ممکن است کد خطای ce را، دریافت کنید.
  • کد LE: کد ال ایی نیز، نمایانگر وجود نشتی آب درون ماشین لباسشویی سامسونگ است که، در اسرع وقت باید مشکل را، با متخصص تعمیر در میان قرار دهید.
  • کد 1E: این کد به معنی آن است که، ماشین لباسشویی سامسونگ قادر به تأمین آب مورد نیاز شست و شوی لباس ها نمی باشد.
  • کد BE2: در این بخش از مبحث ٠ تا ١٠٠ ارور لباسشویی سامسونگ کد BE2 این نوع دستگاه را، شرح می دهیم. در صورت گیر کردن هر یک از دکمه های ماشین لباسشویی سامسونگ این کد بر روی صفحه نمایشگر ماشین نمایان می گردد.
  • کد E3: گاهی اوقات ممکن است از مقدار بسیار زیادی پودر و یا مایع لباسشویی درون سینی پودر ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کنید. در این حالت ماشین لباسشویی سامسونگ با نملیش این کد به شما هشدار خواهد داد.

برخی از کدهای خطا و ارور در ماشین لباسشویی سامسونگ

کدهای خطا در ماشین های لباسشویی قدیمی برند سامسونگ‌

در ادامه مبحث ٠ تا ١٠٠ ارور لباسشویی سامسونگ به ذکر یک نکته در مورد کدهای خطا در ماشین های لباسشویی قدیمی سامسونگ می پردازیم. کدها در ماشین های لباسشویی قدیمی این برند اندکی متفاوت تر از کدهای ماشین های لباسشویی جدید می باشند.

برای مثال، کد E1 در ماشین های لباسشویی قدیمی برند سامسونگ می تواند ناشی از چندین مشکل باشد. ممکن است در آب گیری ماشین لباسشویی نقصی به وجود آمده باشد. همچنین، کد E3 در ماشین های لباسشویی قدیمی به علت مشکل در سر ریز شدن آب دستگاه است.

کلام پایانی

با مطالعه مطلب٠ تا ١٠٠ ارور لباسشویی سامسونگ و آشنایی با این کدهای خطا می توان به راحتی به مشکلات این وسیله پی برد و در صدد رفع آن ها بر آمد. به طور کلی، یک تکنسین خبره تعمیر لوازم خانگی باید با کلیه این کدهای خطا آشنایی داشته باشد.

مجموعه تعمیر کار گروپ مرکز و نمایندگی تعمیر انواع ماشین های لباسشویی قدیمی و جدید سامسونگ در پایتخت می باشد که، با برخورداری از نیروهای متخصص و کار بلد در این حوزه به کمک شما می شتابند.

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *