Search
Close this search box.

تعمیر یخچال سیلور

چکیده محتوا این صفحه

تعمیر یخچال سیلور

تعمیر یخچال سیلور یکی از حائز اهمیت‌ترین خدماتی می‌باشد که مصرف‌کنندگان به هنگام بروز خرابی در دستگاه خود به دنبالهٔ آن هستند. همچنین خدمات تعمیر یخچال سیلور در محل موردنظرتان می‌تواند به شما در افزایش سرعت رفعِ عیب دستگاه کمک نماید. اگر که دستگاه شما دچار ایراداتی شده است می‌توانید از خدمات تعمیر یخچال سیلور در کرج بهره‌مند شوید تا هزینه‌های خود را به مقدار بسیاری کاهش بدهید.

نمایندگی اصلی تعمیر یخچال سیلور در کرج

اگر که دستگاه شما با برخی از خرابی‌ها روبه‌رو شده است و به دنبالهٔ استفاده از خدمات نمایندگی اصلی تعمیر یخچال سیلور در کرج می‌باشید، به نکاتی که در ادامهٔ متن ذکر نموده‌ایم توجه داشته باشید؛

  • می‌توانید سریعاً با شماره تماس برروی کارت گارانتی دستگاه تماس بگیرید.
  • اگر که رضایتی از خدمات ارائه شده نداشتید و یا دورهٔ گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال سیلور در گروپ بهره‌مند شوید.

خدمات تعمیر یخچال سیلور در کرج به چه حالت است؟

جهتِ کسبِ اطلاعات از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال سیلور در کرج در ادامهٔ متن با ما همراه باشید چراکه به بررسی این مسئله خواهیم پرداخت؛

  • در این مجموعه تعمیر و تعویض قطعات معیوب یخچال‌ فقط و فقط با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال انجام می‌شود.
  • کلّیهٔ قطعات تعویض شده در مجموعه گروپ از گارانتی معتبر برخوردار هستند.
  • بعد از ارائه خدمات از جانب این مجموعه به شما ضمانت‌نامه ارائه می‌شود.

تعمیر یخچال سیلور در محل موردنظر شما

اگر که شما از خدمات نمایندگی رسمی تعمیر یخچال سیلور در کرج و محل موردنظر خود احساس رضایت نداشتید، می‌توانید از خدمات ما در مجموعه گروپ بهره‌مند شوید. برخی از مهم‌ترین مزایایی که خدمات ارائه شده از جانب ما در برمی‌گیرد عبارت است از؛

  • چنانچه که تعمیرکارانِ گروپ در محل موردنظر شما حضور یابند دیگر نیازی به صرف هزینه در راستای جابه‌جایی و حمل دستگاه نخواهد بود.‌
  • تمامی خدمات عیب‌یابی و تعمیر یخچال سیلور در حضور شما دوستان عزیز صورت خواهد گرفت.
  • یخچال سیلور به دلیل عدم جابه‌جایی دیگر هیچ‌گونه آسیبی نخواهد دید.
  • نیازی به صرف زمان در راستای انتقال دستگاه به تعمیرگاه ندارید!

خدمات پس از فروش یخچال سیلور به چه حالت است!

برای آن‌که شما بتوانید از خدمات پس از فروش یخچال سیلور خود بهره گیرید، لازم است تا کارت گارانتی یا ضمانت‌نامه دستگاه را به همراه داشته باشید. اگر که از تاریخ گارانتی دستگاه شما نگذشته باشد، می‌توانید با شماره تلفن نمایندگی رسمی تماس گرفته و از خدمات مربوطه بهره‌مند گردید.

ولی چنانچه که از تاریخ گارانتی شما عبور کرده باشد و یا کارت گارانتی خود را گُم نموده باشید، می‌توانید به جای بهره‌گیری از خدمات نمایندگی رسمی، از خدمات مرکز مجاز تعمیر یخچال سیلور در کرج گروپ استفاده کنید. این خدمات توسطِ مجموعه گروپ به واسطهٔ متخصصین ماهر و کاربلد به مشتریان ارائه می‌گردد.

تعمیرکارِ یخچال سیلور چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد!

آیا تا به امروز این پرسش برای شما پیش آمده است که یک تعمیرکارِ یخچال سیلور چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا بتوان در راستای تعمیر لوازم خانگی بدو اعتماد کرد! ما در ادامهٔ این نوشتار به بررسی این موضوع که تکنسین‌ یخچال‌ سیلور چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد، می‌پردازیم؛

  • تکنسین متخصص بایستی کاملاً وقت شناس بوده و بتواند رأس ساعت مقرر در محل موردنظر شما جهتِ تعمیر یخچال سیلور حاضر گردد.
  • رعایت تمامی نکات ایمنی و بهداشتی از جمله دیگر خصوصیات تعمیرکارِ نمایندگی تعمیر یخچال سیلور در کرج است.
  • این فرد می‌باید از علم کافی و تخصص بالایی در حیطهٔ تعمیرات یخچال شما بهره‌مند باشد. این‌گونه قطعاً می‌تواند ایرادات دستگاه شما را به سرعت تشخیص بدهد.
  • تعمیرکارِ نمایندگی بایستی بعد از عیب‌یابی و تعمیر دستگاه شما، به تمامی سؤالاتتان در حیطهٔ چگونگی رفع ایراد پاسخ دهد.‌

راهنمای عیب‌یابی و تعمیر یخچال سیلور در کرج توسطِ تعمیرکارانِ گروپ

بعضی از انواع مشکلاتی که برای یخچال و فریزر سیلور امکان دارد رُخ دهد، با برخورداری از علم فنی و اندکی اطلاعات در زمینهٔ عیب‌یابی دستگاه می‌توانند قابل رفع باشند. به همین دلیل جهتِ آشنایی بیشتر مشتریان با مشکلات متداول یخچال سیلور، گروپ این قسمت را به شیوهٔ عیب‌یابی و تعمیر یخچال سیلور در کرج اختصاص داده است. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه پرسش در این زمینه با ما در تعمیرکارِ گروپ تماس حاصل فرمایید.‌ ما سعی می‌کنیم یکی از بهترین‌ها در زمینه تعمیر یخچال سیلور باشیم.

علل هماهنگ نبودن دما در یخچال سیلور

رُخداد این مشکل می‌تواند بنابر دلایل فنی باشد و یا از رعایت ننمودن بعضی از موارد اصولی بهره‌گیری از یخچال و فریزر سیلور نشأت گیرد. ما در ادامهٔ متن تمامی موارد را بیان خواهیم کرد؛

  •     عدم تنظیم صحیح درجه دمای یخچال و فریزر سیلور

یخچال و فریزر را در دمای درستی تنظیم ننموده‌اید. یخچال و فریزر سیلور در شرایط زمستانی و تابستانی نیاز دارند تا دمای متفاوتی را تجربه کنند. اغلب در زمستان دما را برروی چهار یا پنج درجه و در روزهای تابستانی دمای یخچال را برروی دو یا سه درجه تنظیم بنمایید.

  •    وجود مواد غذایی بیش از اندازه در یخچال و فریزر سیلور

این مورد مشکلات بسیاری را برای یخچال و فریزر به همراه خواهد داشت. ابتدا آن‌که مقدار هوای کمتری در یخچال و فریزر تولید می‌شود و هر مرتبه با باز و بستن درب یخچال و فریزر هم خارج می‌گردد. دوّم آن‌که امکان دارد برخی از مواد غذایی سرماسازهای یخچال‌ و فریزر را مسدود نمایند. پس بسته‌هایی بزرگ را در قسمت انتهایی یخچال‌ و فریزر قرار ندهید تا تعمیر یخچال سیلور در کرج گریبان گیر حال شما شود.

  •     خرابی لاستیک دور درب یخچال و فریزر

چنانچه که درب یخچال فریزر شما به درستی بسته نشود، به مرور زمان برودت از بین خواهد رفت و نهایتاً سرمای مناسبی نخواهید داشت. در صورتی که مشکلی در لاستیک درب یخچال فریزر وجود داشت، درب به خوبی چِفت نخواهد شد. پس اگر با مشکل سرد نشدن یخچال‌ و فریزر مواجه شدید، حتماً لاستیک دور درب یخچال فریزر سیلور را بررسی کنید.‌

  •    معیوب بودن کمپرسور و رله یخچال سیلور

کمپرسور یخچال سیلور با تبدیل گاز به مایع نیز پمپاژ آن به اواپراتور منجر به خُنک شدن یخچال و فریزر می‌شود. چنانچه که رله یا کمپرسور آن بنابر هر دلیلی صدمه ببیند، روند خُنک نمودن یخچال‌ سیلور انجام نخواهد شد. حال اگر که رله کمپرسور یخچال سیلور خراب باشد، موتور دستگاه توانایی شروع به کار را نخواهد داشت. پس با مشکل عدم سرمای یخچال‌ سیلور روبه‌رو خواهید شد.

  •    عدم عملکرد فن اواپراتور یخچال فریزر سیلور

مسئولیت اصلی موتور فن اواپراتور همگن نمودن هوای موجود درون دستگاه و به گردش واداشتن سرمای تولید گردیده توسطِ اواپراتور به فضای داخلی دستگاه است. به هنگام عدم عملکرد این قطعه سرمای تولیدی در اواپراتور به محیط انتقال پیدا نمی‌کند و منجر به گرم شدن دستگاه خواهد شد. شما می‌توانید در چنین شرایطی برای تعمیر یخچال سیلور در کرج با ما در تعمیرکارِ گروپ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر و تعویض موتور یخچال سیلور

تعمیر و تعویض موتور بایستی بعد از شست‌وشوی کامل لوله‌های دستگاه که شامل روغن و ذرات معلق ناشی از سوختن کمپرسور است، انجام شود. ابتدا گاز درون دستگاه را با رعایت نکات ایمنی و تخصصی خارج کنید. تمامی لوله‌ها را با استفاده از مواد مخصوص شست‌وشوی دهید. سپس موتور جدید را جایگزین و لوله‌ها را با دقّت جوشکاری کنید‌. نهایتاً دستگاه را وکیوم کرده و شارژ گاز نمایید.

  •    وکیوم و شارژ گاز یخچال سیلور

شارژ گاز باید بعد از وکیوم کامل که منجر به ایجاد خلأ در سیستم شد، انجام بشود. چرا که اگر هوای موجود در لوله‌های درون و بیرون دستگاه تخلیه نگردد این هوا با گاز مبرد ترکیب می‌شود و موجب پیش‌گیری از تولید برودت خواهد شد. به همین خاطر برای شارژ گاز به صورت تخصصی حتماً می‌باید در ابتدا دستگاه را وکیوم کامل کنید. بعد از این مرحله میزان دقیق گاز تعیین شده به واسطهٔ کارخانه را به دستگاه تزریق بنمایید.

  •   سوختن یا از فشار اُفتادن موتور دستگاه

موتور و یا کمپرسور مسئولیت کمپرس یعنی فشرده نمودن گاز مبرد برای تولید برودت را داراست که میزان این عمل به توانِ کمپرسور بستگی دارد. به هنگام از فشار اُفتادن موتور از مقدار قدرت آن کم شده و در صورتی دیگر ممکن است سیم پیچ الکتریکی آن صدمه ببیند. در هر دو صورت گرم شدن دستگاه رُخ می‌دهد و تنها راه چاره تعویض موتور و تعمیر یخچال سیلور در کرج خواهد بود.

  •     وجود روغن در لوله یخچال فریزر

گاز مبرد تنها هنگامی می‌تواند منجر به عملیات سرد شدن دستگاه گردد که تمامی لوله‌های درونی و بیرونی دستگاه عاری از هر نوع روغن و چربی باشد. چرا که گاز مبرد برروی دیوار داخلی لوله اواپراتور تولید برودت خواهد کرد که وجود روغن برروی دیواره داخلی در لوله‌ها منجر به پیش‌گیری از این عمل می‌شود.

  •     نشت گاز از لوله یخچال‌ فریزر

دلایل گوناگونی چون اکسید شدن و یا پوسیدگی لوله‌ها، ضربه خوردن و یا شکستگی لوله‌ها براثر جابه‌جایی دستگاه وجود دارد که منجر به از بین رفتن وکیوم و خالی گردیدن گاز می‌شود. بعد از بررسی و پیدا گردیدن محل نشت گاز بایستی ابتدا نشتی آن بخش را رفع کنید و سپس اقدام به وکیوم و شارژ گاز نمایید.

  •   خرابی شیر برقی گاز یخچال سیلور

شیر برقی گاز مسئولیت تعیین مسیر چرخش گاز مبرد میان بخش یخچال و بخش فریزر را برعهده خود دارد. خرابی این قطعه حالت‌های متنوعی را شامل می‌شود و منجر به ایجاد یکی از حالت‌های؛ هردو مسیر وصل هستند، هر دو مسیر قطع می‌باشند یا یکی از مسیرها وصل دیگری قطع، می‌شود. شما باید به منظور تشخیص معیوب یا خرابی این قطعه از متخصصین تعمیر یخچال سیلور در کرج کمک بگیرید.

شارژ گاز یخچال سیلور

شارژ گاز یخچال سیلور به دلیل‌های متفاوتی می‌تواند موردنیاز باشد. به عنوان نمونه آسیب دیدن لوله انتقال سرمای یخچال‌ می‌تواند منجر به تخلیه گاز یخچال سیلور گردد. در این حالت شما نیاز به شارژ گاز یخچال سیلور خواهید داشت. گاز یخچال خطرناک بوده و حتماً باید توسطِ تعمیرکارانِ مجاز و حرفه‌ای نشت‌یابی، وکیوم شده و شارژ گاز گردد.

روش‌هایی در راستای عملیات شارژ گاز یخچال سیلور

  • نشت‌یابی گاز یخچال با مشعل هالید.
  • نشت‌یابی گاز یخچال فریزر با نشت‌یاب الکترونیکی.
  • نشت‌یابی گاز یخچال فریزر با بهره‌گیری از محلول کف صابون.

دلیل برفک زدن یخچال سیلور

از دلایل برفک زدن می‌توانیم به سه مورد بسیار مهم اشاره نماییم؛

نخستین علّتی که بسیار واضح است این می‌باشد که چنانچه هوای خُنک با هوای گرم یا مرطوب که از بیرون یخچال فریزر وارد می‌شود، برخورد نماید. در نقاط اختلاط این دو جریان، برفک به وجود می‌آید. توجه داشته باشید اگر که برفک‌ها آب نگردند، به مرور زمان سخت گردیده و یخ می‌بندند. نهایتاً آن یخ زدن یخچال فریزر را به دنبالهٔ خود خواهد داشت. البته یخ زدن درون یخچال فریزر می‌تواند مستقیماً از یخ زدن آب و… باشد.

دوّمین علّتی که برفک زدن را منجر می‌شود خرابی سیستم برفک‌زدا است. این سیستم دربرگیرنده چند قطعه که هماهنگ با یک‌دیگر با هدف از میان بردن برفک موجود در اواپراتور فعالیت می‌نمایند. اگر که هریک از این قطعات صدمه ببیند منجر می‌شود که در سیستم برفک‌زدا اختلال به وجود آید و موجب برفک زدن خواهد شد.

حال سوّمین علّتی که برفک زدن یخچال را در پی دارد و شما باید در راستای تعمیر یخچال سیلور در کرج اقدام کنید، خرابی لاستیک دور درب است. چنانچه که لاستیک در بخش‌هایی دچار شُل شدگی، پارگی یا… شود، به گونه‌ای که امکان ورود هوا و رطوبت فضا به داخل یخچال باشد، احتمال برفک زدن بالا خواهد بود.

تعمیر برد یخچال‌ سیلور

به هنگام خرابی برد در روند عیب‌یابی و تعمیر یخچال سیلور در کرج تعمیرکارانِ گروپ به صورت کاملاً تخصصی در راستای رفع مشکل به وجود آمده اقدام خواهند کرد. تعمیر برد از جانب متخصصان ما منجر می‌شود تمامی کارآیی دستگاه به گونه‌ای فابریک حفظ شده و به نسبت خرید برد جدید هزینهٔ بسیار کمتری را صرف بنمایید.

  •    تعمیر برد تغذیه و فرمان یخچال

برد تغذیه و فرمان مسئولیت کنترل عملکرد تمامی قطعات را برعهده دارد به گونه‌ای که با بهره‌گیری از اطلاعات سنسورها دمای موردنظر آن بخش را شناسایی می‌نماید و با برنامه‌ای که به واسطهٔ شرکت برروی آی‌سی ریخته شده مطابقت می‌دهد. بدین اساس عملکرد هریک از این قطعات را کنترل می‌کند.

  •    تعمیر برد نمایشگر یخچال

برد نمایشگر مسئولیت انتقال اطلاعات و دستورات کاربر را با بهره‌گیری از کلیدهای موجود که برروی برد نمایشگر قرار دارد را برعهده دارد. علاوه بر این‌ها اطلاعاتی از شیوهٔ عملکرد دستگاه را برروی صفحه نمایشگر نشان می‌دهد.

صحبت آخر

امیدواریم ما در طول این مطلب از خود توانسته باشیم شما را با جوانب گوناگون تعمیر یخچال سیلور در کرج آشنا بنماییم. خدماتی که به شما ارائه می‌داریم و تلاش‌هایی که برای بازیابی یخچال‌ شما می‌کنیم. شما با مطالعه این متن از ما می‌توانید به یک دیدگاه کلّی نسبت به تعمیر یخچال سیلور دست پیدا کنید. لذا به خاطر داشته باشید که بهتر است جهتِ تعمیر تخصصی‌تر یخچال‌ از افراد زبردست و متخصص کمک دریافت کنید.

 

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *