Search
Close this search box.

تعمیر کولر گازی در تهران با 6 ماه گارانتی خدمات

چکیده محتوا این صفحه

تعمیر کولر گازی در تهران با 6 ماه گارانتی خدمات

با شروع فصل تابستان سیستم های سرمایشی ، بسیار مورد توجه قرار می گیرند . بنابراین تعمیر و سرویس کولرهای گازی ، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می شود . تعمیر کولر گازی در تهران با 6 ماه گارانتی خدمات ، به شما این امکان را می دهد ، که با خیال آسوده سرویس و تعمیر کولر های خود را انجام دهید .

اکثر کولرهای گازی در هنگام راه اندازی ، نیاز به تعمیر و سرویسکاری دارند . بنابراین لازم است ، که این فرایند را به یک تیم باتجربه و مجرب بسپارید .

بیشتر بخوانید: عیب‌ یابی اجاق گاز و فر

منظور از گارانتی تعمیر کولر گازی در تهران چیست ؟

به کارگیری یک تیم متخصص و باتجربه ، در زمینه تعمیر کولر گازی در تهران ، یک امر الزامی است . تیم ما متشکل از تکنسین های متخصص به شما این اطمینان ، را می دهد که ، تا شش ماه پس از تعمیر و سرویسکاری ، در صورت بروز هر نوع مشکلی فاکتور خدماتی شما را ، بدون هیچ نوع هزینه اضافه و دوباره ارائه می دهد . در فاصله این شش ماه گارانتی در صورت بروز مشکل تکنسین های ما ، برای عیب یابی و تعمیر به محل اعزام می شوند .

برای استفاده از خدمات تعمیر کولر گازی در تهران با 6 ماه گارانتی خدمات ، لازم است فاکتور مورد نظر را ، تا تاریخ معین نزد خود نگه دارید ، در صورت بروز هر نوع اشکالی در زمینه تعمیرات انجام گرفته ، با گروه پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .

منظور از گارانتی تعمیر کولر گازی در تهران چیست ؟

تعمیر کولر های گازی در تهران به صورت فوری

یکی از اتفاقات غیرمنتظره و بسیار بد ، این است که در روزهای داغ تابستان ، سرویس تهویه مطبوع شما دچار مشکل شود . زملنی که در یک روز گرم تابستانی ، یک خطا یا ارور را بر روی نمایشگر کولر خود مشاهده می کنید ، مطمئنا احساس بسیار بدی خواهید داشت .

امروزه تعمیر کولر گازی در تهران ، مانند گذشته نیست و افراد می توانند ، به صورت آنلاین خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند . پس از تلفن یا ثبت اینترنتی ، تکنسین ها و کارشناسان مجرب ، در اسرع وقت برای رفع مشکل به محل اعزام می شوند .

در گذشته یکی از نگرانی های عمده افراد ، در هنگام خرابی کولرهای گازی ، جا به جایی و حمل آن ، به محل تعمیرگاه بود . امروزه تعمیر کولر گازی در تهران ، با اعزام نیرو در محل مورد نظر انجلم می شود . افراد دیگر این دغدغه را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: تعمیر انواع ماشین ظرفشویی

مشکلات رایج برای تعمیر کولر گازی در تهران

نکته مهمی که وجود دارد این است ، که برای جلوگیری از خراب شدن اسپیلت ها ، در هنگام خرید این محصولات را بر اساس متراژ فضا ، ظرفیت اسپیلت خریداری کنید . تعمیر کولر گاز در تهران دلایل مختلفی دارد ، که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

  • کولر گازی باد خنک نمی زند

یکی از مواردی که ، برای تعمیر کولر گازی در تهران مطرح می شود ، عدم تولید باد خنک توسط کولر می باشد . یکی از مهمترین دلایل این مشکل ، عدم تناسب دستگاه اسپیلت با فضای موجود است . یعنی به هنگام خرید کولر گازی ، به ظرفیت دستگاه و فضایی ، که قرار است کولر در آن جا نصب شود بی توجه بوده اید .

 

کولر گازی باد خنک نمی زند

  • کثیف بودن فیلتر هوا

یکی دیگر از مشکلات عمده که ، در رابطه با تعمیر کولر گازی در تهران وجود دارد خرابی فیلتر هوا می باشد . فیلترها تاثیر زیادی در عملکرد اسپیلت ها دارند ، نقش ویژه ای در تولید تهویه مطبوع ایفا می کنند . زمانی که فیلتر ها بر اثر آلودگی ، دچار گرفتگی می شوند مسلما راندمان کاری ، میزان خنک کنندگی کولر به شدت کاهش پیدا می کند .

  • تنظیم ترموستات

یکی از موارد ، مربوط به تعمیر کولر گازی در تهران ، که لازم است حتما با تکنسین تماس گرفته شود ، مشکلات مربوط به ترموستات است . ترموستات ها به عنوان یکی از مهمترین بخش های اسپیلت ها به شمار می روند . این تجهیزات وظیفه مهم تنظیم و کنترل هوا را بر عهده دارند .

ترموستات ها به دو شیوه مختلف اتوماتیک و دستی ، تنظیم می شوند . برای تنظیم این قطعه لازم است ، آگاهی لازم را نسبت به عملکرد آن داشته باشید . در غیر این صورت برای دستگاه اسپیلت شما مشکل پیش خواهد آمد . بنابراین بهتر است در هنگام ایجاد این مشکلات هر چه سریعتر ، با مرکز خدمات تعمیر کولر گازی در تهران تماس بگیرید .

  • خرابی یا کثیفی کندانسور

یکی دیگر از مهمترین اجرایی که ، در ساختار اسپیلت ها به کار رفته است ، کندانسورها می باشند . وجود ایراد در این بخش از کولرهای گازی ، مشکلاتی که در این قسمت را در رابطه با انتقال گرما ، از سرد کننده به هوا صورت معمول انجام نمی گیرد ، همین امر می تواند باعث ایجاد مشکل در عملکرد دستگاه شود .

ایجاد مشکل در کمپرسور کولر های گازی ، یک امر بسیار مهم در ارتباط با تعمیر کولر گازی در تهران است ، که معمولا تکنسین ها در سرویس های سالانه این دستگاه ها به بررسی آن می پردازند .

 

مشکلات رایج برای تعمیر کولر گازی در تهران
مشکلات رایج برای تعمیر کولر گازی در تهران

سخن پایانی

تعمیر کولر گازی در تهران با 6 ماه گارانتی خدمات ، برای برندهای مختلفی انجام می شود . وجود گارانتی شش ماهه باعث می شود ، که کاربران از صحت تعمیرات انجام گرفته اطمینان داشته باشند .

در صورت بروز هر نوع مشکلی در این شش ماه ، افراد می توانند با ارائه فاکتور از خدمات رایگان برخوردار شوند . یکی از مراکز حرفه ای در زمینه تعمیر کولر گازی در تهران ، تیم تعمیرکار گروپ می باشد ، افراد می توانند در هنگام بروز مشکلات با این مرکز تماس بگیرند ، از خدمات آن ها برخوردار شوند .

یکی از مهمترین مزیت های برخورداری از گارانتی شش ماهه ، اطمینان از اورجینال بودن قطعات است . در صورت نیاز به تعویض قطعه تکنسین های مراکز معتبر ، از قطعات اصلی استفاده می کنند ، در صورت بروز هر مشکلی در تایم شش ماهه می توانید به مرکز مراجعه کنید ، از خدمات رایگان بهره مند شوید .

بیشتر بخوانید: تعمیر جاروبرقی

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *