Search
Close this search box.

ارور E8 لباسشویی سامسونگ

چکیده محتوا این صفحه

ارور E8 لباسشویی سامسونگ

ارور E8 لباسشویی سامسونگ زمانی در صفحه نمایشگر محصول پدیدار می شود، که قطعات اصلی موتور دچار خوردگی شده باشند. عوامل خوردگی مثل ویروس سرماخوردگی عمل می کنند. در صورتی که بخشی از دستگاه زنگ بزند یا فرسوده شود، میل به اکسیداسیون در دیگر بخش های ماشین نیز بالا می رود.

با مشاهده کد E8 در نمایشگر لباسشویی به دنبال شناسایی خوردگی محصول باشید‌. فرسودگی به معنای پوسیدگی بدنه بیرونی نیست، بلکه به تمام اجزا و قطعات این ماشین را شامل می شود. جهت رفع این مشکل ساختاری به موسسات خدماتی معتبر مثل؛ تعمیرکار گروپ مراجعه کنید.

در ادامه درباره تاثیرات خطای E8 بر عملکرد لباسشویی سامسونگ می پردازیم، با ما همراه شوید.

ارور E8 لباسشویی سامسونگ چیست؟

ارور E8 لباسشویی سامسونگ از سخت ترین مشکلات الکتریکی است، که در طولانی مدت عملکرد ماشین شما را برهم می ریزد. خوردگی و فرسایش، عملکرد دستگاه را تضعیف می کند‌.

موتور مهم ترین تجهیز الکتریکی در لباسشویی ها است، که بیشترین تأثیر را در شست و شوی لباس ها دارد‌‌. این محصول وظیفه گردش جریان الکتریکی را در فضای داخلی سیستم بر عهده دارد.

به نظر شما اگر آب و رطوبت به یونیت داخلی آن نفوذ کند، چه اتفاقی می افتد؟ آیا هنوز هم فرآیند شست و شوی لباس ها ادامه پیدا می کند؟ در مطالب بعدی به این دو پرسش نیز پاسخ می دهیم.

موتور، وظیفه کنترل و مدیریت جریان را در ماشین های لباسشویی برعهده می گیرد. در صورتی که فعالیت آن بر اثر تماس با رطوبت و آب مختل شود، در لحظه به فعالیت تجهیز پایان می بخشد. ارور E8 لباسشویی سامسونگ، وضعیت سلامت موتور را شرح می دهد.

این مشکل شیمیایی باعث فروپاشی قدرت و عملکرد دستگاه می شود. البته درصد این که این خطا در سال های اول لباسشویی در مانیتور نمایش پیدا کند، خیلی کم است. این اتفاق برای موتور های کارکرده و کهنه می افتد.

در صورتی که مانیتور لباسشویی در همان روز های اول، کد E8 را به تصویر کشید، آن را به کمپانی یا فروشگاه مرجوع کنید. این ارور در آینده، دردسر ساز می شود. تا حدودی می توان این ارور را به ضعف دستگاه ارتباط داد.

شرکت ها نباید برای کسب سود بیشتر از کیفیت متریال اصلی خود بکاهند. شاید مرغوب نبودن مواد اولیه در سال های اول مشخص نشود، اما در طولانی برای مشتریان روشن می گردد. ارور E8 لباسشویی سامسونگ معرف بروز یک اتفاق سخت در مکانیزم داخلی دستگاه است.

علل اصلی بروز این ارور، عکس العمل بیش از حد ماشین لباسشویی در برابر آب و رطوبت باشد. اگر در بازه زمانی کوتاهی، چندین مرتبه این کد در صفحه نمایشگر دیده شد، در اسرع وقت با کارشناسان مجری حوزه تماس بگیرید.

ارور E8 لباسشویی سامسونگ چیست؟

علل اصلی بروز ارور E8 لباسشویی سامسونگ

ارور E8 لباسشویی سامسونگ، میزان خوردگی موتور را نشان می دهد. این قطعه توانمند، مسئولیت بخش اعظمی از شست و شوی لباس ها را برعهده دارد. اگر این قطعه آسیب ببیند یا از کار بیافتد، ماشین دیگر روشن نمی شود.

با این که برد کنترل دستورات لازم را برای شروع فرآیند به قطعات می دهد، اما موتور باعث روشن شدن دیگ ، درام و… می شود. فرسودگی این قطعه، آسیبی سخا به مکانیزم دستگاه وارد می کند.

برای این که سطح قدرت و ایمنی سیستم تحت هر شرایطی رعایت شود، در طول سال چندین مرتبه، دستگاه رل مورد تعمیر و سرویس قرار دهید. در این صورت تمام رطوبت و گرد و غباری که به داخل یونیت دستگاه نفوذ کرده، پاکسازی می شود.

دلایل بسیاری باعث پیدایش ارور E8 لباسشویی سامسونگ می شوند. موارد زیر علل اصلی بروز این خطا را نشان می دهد، توجه کنید؛

بیشتر بخوانید: تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران

·         خرابی تاخوی موتور:

تاخوی موتور نوعی نظم دهنده در سیستم الکتریکی لباسشویی ها است، که با چپ و راست کردن دیگ به شست و شوی هر چه بهتر ماشین کمک می کند. این قطعه کوچک شروع کننده فرآیند است

تا زمانی که این قطعه خراب باشد، برد کنترل ارور E8 لباسشویی سامسونگ را نشان می دهد. عملیات شست و شوی لباس ها وابسته به سلامت این قطعه می‌ باشد‌. یا تعویض یا تعمیر تاخوی موتور، قدرت دستگاه را بازیابی کنید.

·         خرابی کلکتور موتور:

کلکتور موتور از تجهیزات مهم لباسشویی سامسونگ است. این قطعه با این که بسیار. قدرتمند است، اما تهدیدی سخت برای سلامت تجهیز نیز به حساب می آید. اگر کلکتور بر اثر تماس مستقیم با آب و رطوبت آسیب ببیند، بدون هیچ توقفی جرقه می زند.

جرقه های آن باعث ناپایداری فضای داخلی تجهیز می شود. اگر به نظر شما علت بروز ارور E8 لباسشویی سامسونگ، این قطعه است. سریعا ماشین را از برق بکشید و زا نمایندگی محصول تماس بگیرید.

خرابی کلکتور موتور:

·         خرابی زغال موتور:

زغال موتور در طراحی موتور های لباسشویی استفاده می شود. این قطعه به کلکتور چسبیده است. با این حال به اندازه ی یک بند انگشت بین آن ها، فاصله است. این فاصله باعث جمع شدن گرد و غبار در این محفظه کوچک می شود.

اگر ارور E8 لباسشویی سامسونگ به این دلیل به وجود آمده است. خودسرانه هیچ اقدامی انجام ندهید، بلکه مشکل سیستم خود را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارید.

·         وجود مشکل در برد:

برد از تجهیزات اساسی در ساختمان ماشین لباس شویی اسن. این قطعه هوشمند همچون مغز انسان عمل می کنند. او به تمام قطعات دستگاه به وسیله سیم کشی وصل است. اگر اتصال ما بین برد و موتور به هر دلیلی قطع شده باشد، امکان تشکیل فرآیند برای شست و شوی لباس ها در حد صفر است.

ارور E8 لباسشویی سامسونگ بیانگر مشکلی سخت افزاری و نامطلوب در مدار کنترل دستگاه است. این ارور، وضعیت جزء و کل موتور را از جهات مختلف بیان می کند. اگر برد روشن شده اما هیچ نشانه ای از شروع عملیات شست و شوی لباس ها ننمز بینید، قطعا موتور از کار افتاده است.

رفع مشکلات موتور لباسشویی را فقط به کارشناسان حوزه بسپارید و خودتان کنار بکشید. این قطعه قدرتمند دارای ساختمانی پیچیده و پیشرفته است. تنها افرادی که در حوزه الکترونیک فعالیت داشتند، از پس تعمیر و تعویض آن بر می آیند.

بیشتر بخوانید: تعمیر یخچال در شمال تهران

آیا می توانیم شخصا به رفع ارور E8 لباسشویی سامسونگ بپردازیم؟

در این بخش از مقاله ارور E8 لباسشویی سامسونگ، درباره چگونگی رفع این مشکل صحبت می کنیم. این مشکل در لحظه باعث از کار افتادگی سیستم شما می شود. همانطور که در مطالب پیش نیز اشاره شد، موتور نقش کلیدی در عملیات شست و شوی لباس ها ایفا می کند.

موتور علاوه بر چرخش دیگ، جریانات الکتریکی را در فضای داخلی دستگاه به گردش در می آورد. این تجهیز سلامت عمومی کل فرآیند را تضمین می کند. جهت رفع این مشکل، شخصا دست به کار نشوید.

برخلاف دیگر مشکلات لباسشویی سامسونگ که با یک پیکربندی مجدد یا خاموش و روشن شدن درست می شود، این ارور به چنین اقداماتی پاسخ نمی دهد. اگر حوزه کاری شما در بخش الکترونیک است، از پس تعویض و بهینه سازی این قطعه بر می آیید.

با این حال باز هم ما توصیه می کنیم، این کار را به موسسات خدماتی برتر بسپارید. آنان می توانند در مدت زمان کوتاهی نیروی از دست رفته دستگاه را بازیابی کنند.

آیا می توانیم شخصا به رفع ارور E8 لباسشویی سامسونگ بپردازیم؟

سخن پایانی

مقاله ارور E8 لباسشویی سامسونگ، مطالب آموزنده ای در اختیار شما قرار می دهد. اگر دلیل از کار افتادگی دستگاه شما مربوط به خوردگی و مشکلات موتور است، برای رفع آن خودسرانه عمل نکنید.

تعمیرکار گروپ از شرکت های بزرگ ایرانی در زمینه تعمیر و سرویس تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی است. این مجموعه برتر در فضای مجازی نیز با ارائه مشاوره به مردم خدمت می کند.

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *