Search
Close this search box.

آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود

چکیده محتوا این صفحه

آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود

امروزه شاهد وجود برندهای متفاوتی از ماشین های لباسشویی در بازار لوازم خانگی هستیم. سامسونگ، دوو، ال جی و کنوود همگی برندهایی هستند که در بازار لوازم خانگی بسیار شناخته شده می باشند. در این میان برند کنوود به واسطه به کارگیری تکنولوژی و فناوری های ناب محبوبیت دوچندانی را، کسب نموده است.

این برند ژاپنی در تولید محصولاتی مانند لباسشویی بسیار فراتر از سایر برندها عمل نموده و همین امر باعث محبوبیت این برند شده است. استفاده از سنسورهای قدرتمند جهت تشخیص انواع ارور و خطا از جمله این تکنولوژی ها می باشد. جهت آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود با ما همراه باشید.

کد های خطا و یا ارور ماشین لباسشویی کنوود

در ابتدای مبحث آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود بهتر است نگاهی به تاریخچه این برند داشته باشیم. کنوود یک برند معتبر و مطرح در زمینه تولید انواع لوازم خانگی به شمار می رود. دفتر مرکزی این برند در توکیو واقع در کشور ژاپن است.

از جمله ابتدایی ترین برندهایی که بر روی محصولات خود از تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده نمود همین برند کنوود می باشد. کنوود به وسیله تلفیق و ترکیب سیستم هوش مصنوعی با لوازم خانگی توانست به تکنولوژی نمایش کدهای خطا درون لوازم خانگی دست پیدا کند.

مزیت این تکنولوژی و استفاده از آن در انواع لوازم خانگی باعث شده تا، امروزه بشر راحت تر و سریع تر قادر به عیب یابی وسایل و ابزار خود باشد. در این حالت در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات این لوازم اقدام نماید. در روزگاری که، وقت یک پارامتر کلیدی است؛ دستیابی به این تکنولوژی مزایای فراوانی به همراه دارد.

در همین راستا و در تولید انواع لباسشویی های برند کنوود از این تکنولوژی و تلفیق آن استفاده شده است. به این ترتیب به وسیله آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود افراد قادر به عیب یابی ابتدایی این وسیله کاربردی خواهند بود. در غیر این صورت با تماس با متخصص، نسبت به رفع مشکل ماشین لباسشویی اقدام می نمایند.

کد های خطا و یا ارور ماشین لباسشویی کنوود

رایج ترین ارور ماشین لباسشویی برند کنوود

در ادامه مبحث آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود به معرفی یکی از رایج ترین انواع این ارورها در این ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت. کد خطای E01 یک کد خطای بسیار رایج در ماشین لباسشویی کنوود بوده و به معنی آن است که، درب ماشین لباسشویی باز مانده است.

ممکن است هنگام قرار دادن لباس ها درون ماشین لباسشویی کنوود درب آن را، به درستی نبسته باشید. همچنین گاهی اوقات ممکن است لاستیک دور درب ماشین لباسشویی دچار آسیب شده باشد. در این حالت نیز شما با این ارور مواجه خواهید شد.

حتما پس از قرار دادن لباس ها درون ماشین لباسشویی از درست بسته شدن درب مطمئن شوید. در صورت ادامه دار بودن این خطا، در این صورت ممکن است مشکل از میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی باشد. خراب بودن میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی کنوود نیز، به وسیله نمایش این خطا اعلام می شود.

اگر هنگام بستن درب ماشین لباسشویی کنوود با مشکل مواجه هستید، سعی کنید لاستیک این ناحیه را، چک نمایید. در بخش بعدی از مبحث آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود به بررسی یک خطای رایج دیگر در این ماشین لباسشویی می پردازیم.

 

ارور E02 ماشین لباسشویی کنوود

یکی دیگر از کدهای خطایی که، قصد داریم در این بخش از مبحث آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود شما را، با آن آشنا کنیم؛ ارور E02 است. هنگامی که، ماشین لباسشویی کنوود با کاهش سطح آب مواجه شود این کد خطا را به نمایش در خواهد آورد.

در این حالت ابتدا از باز بودن شیر آب ماشین لباسشویی مطمئن شوید. سپس از عدم وجود مشکل در آب شهری نیز اطمینان لازم را، به دست آورید. اگر از پرفشار بودن آب شهری مطمئن بودید حتماً شیر ورودی ماشین لباسشویی را، نیز چک کنید.

در بسیاری از اوقات خرابی و از کار افتادگی شیر ورودی ماشین لباسشویی باعث ظهور این کد خطا می گردد. اگر با تمامی این اقدامات همچنان این کد خطا را، دریافت نمودید ممکن است مشکل از هیدروستات ماشین لباسشویی باشد. در این حالت حتماً نسبت به تعویض هیدروستات اقدام نمایید.

لازم به ذکر است که، تعویض هیدروستات در ماشین های لباسشویی کنوود یک امر کاملاً تخصصی و پیشرفته می باشد. شما به وسیله آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود تنها قادر به عیب یابی اولیه این ماشین لباسشویی خواهید بود و جهت انجام کلیه تعمیرات حتماً نیاز به تکنسین خبره پیدا می نمایید.

 

ارور E03 ماشین لباسشویی کنوود

در این بخش از مطلب آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود به بررسی ارور E03 می پردازیم. علل پیدایش این ارور بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی کنوود بسیار متفاوت و فراوان هستند. وقوع مشکل و یا آسیب فنی در یک یا چند قطعه از قطعات لباسشویی ممکن است باعث بروز این خطا شود.

به عنوان مثال اگر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خراب شده باشد شما این خطا را، بر روی صفحه نمایش مشاهده خواهید نمود. همچنین، انسداد و گرفتگی در لوله های تخلیه ماشین لباسشویی برند کنوود منجر به نمایش این ارور خواهد شد.

از جمله سایر علل پیدایش این ارور بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی کنوود، وجود ایراد در اتصالات الکتریکی است. در این حالت پیشنهاد می شود ابتدا نسبت به تمیز نمودن پمپ فیلتر اقدام نمایید. اگر همچنان این ارور بر روی صفحه نمایش وجود داشته باشد حتماً بایستی به یک تکنسین تعمیراتی مراجعه کنید.

ارور E03 ماشین لباسشویی کنوود

ارور E04 ماشین لباسشویی کنوود

در ادامه مبحث آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود ارور E04 را، برای شما شرح خواهیم داد. این خطا هنگامی رخ می دهد که عملیات آبگیری ماشین لباسشویی به درستی صورت نگیرد و آب درون دیگ ماشین لباسشویی از حد مجاز فراتر برود.

در این حالت شاهد وجود اختلال در سیستم آبگیری و تخلیه آب ماشین لباسشویی کنوود خواهیم بود. ماشین های لباسشویی نیاز دارند تا آب اضافی را، به طور مرتب و طبق روال خارج نمایند. در غیر این صورت شاهد وقوع پیغام های خطا درون این دستگاه ها می باشیم.

 

ارور E05 ماشین لباسشویی کنوود

در رابطه با آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود و ادامه انواع کدهای ارور، به بررسی ارور E05 می رسیم. عیب یابی و رفع این خطا یک امر کاملاً تخصصی است که نیازمند دانش و سابقه فراوانی می باشد. زیرا، این خطا در اثر از کار افتادگی المنت و یا سنسور ماشین لباسشویی به وقوع می پیوندد.

ماشین های لباسشویی کنوود یک قطعه وجود دارد. این قطعه به عنوان گرم کننده عمل می نماید. در صورت ایجاد هرگونه نقص فنی در این قطعه کد E05 بر روی صفحه نمایش دیده خواهد شد. در این صورت بررسی و ارزیابی چندین قطعه امری ضروری است.

زیرا، ممکن است علاوه بر المنت و سنسور حرارتی ماشین لباسشویی کنوود، قطعات دیگری از جمله سیم کشی آن نیز آسیب دیده باشد. در این حالت نیز تعویض و تعمیر کلیه این قطعات یک امر تخصصی به شمار می رود و نباید توسط هر فرد آماتوری صورت گیرد.

ارور E06 ماشین لباسشویی کنوود

در این بخش از مبحث آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود یک کد ارور جدی و آسیب زا را، معرفی می نماییم. کد ارور E06 یک ارور بسیار جدی در انواع ماشین های لباسشویی کنوود به شمار می رود. پیدایش این کد بر روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی به معنی وجود آسیب در موتور دستگاه است.

در این حالت و در اسرع وقت بایستی نسبت به جدا نمودن ماشین لباسشویی کنوود از برق اقدام نمایید و بلافاصله با یک تیم تخصصی تعمیراتی جهت بررسی و رفع مشکل تماس بگیرید. موتور ماشین لباسشویی کنوود جزو قطعات بسیار گران قیمت و کمیاب آن به شمار می رود.

 

ارور E07 ماشین لباسشویی کنوود

ارور E07 جزو خطاهای پیکربندی ماشین های لباسشویی برند کنوود است و در نظر داریم آن را، در این قسمت از مبحث آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود بررسی نماییم. دلیل نامگذاری این خطا به خطای پیکربندی وجود مشکل و خطا در مونتاژ ماشین لباسشویی برند کنوود است.

علاوه بر این خطا ممکن است در اثر وجود مشکل و یا نقش فنی در برد ماشین لباسشویی کد خطای E07 بر روی صفحه نمایش این ماشین لباسشویی نمایش داده شود. در هر دو صورت عیب یابی و رفع این مشکل توسط فرد ناشی امکان پذیر نبوده و حتماً بایستی توسط یک تعمیرکار صورت گیرد.

هدف از آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود اطلاع از انواع ارورها و کدهای خطا در این ماشین لباسشویی است تا بتوان در کمترین مدت زمان نسبت به عیب یابی ابتدایی آن اقدام نمود. در غیر این صورت با کارشناسان متخصص و به منظور رفع مشکل تماس گرفت.

 

کلام پایانی

مطلب آشنایی با ارورهای لباسشویی کنوود به همت کارشناسان مجموعه تعمیر کار گروپ جمع و گرد آوری شده است. به وسیله اطلاع از کدهای خطا و یا ارورهای موجود در ماشین‌های لباسشویی و به ویژه برند کنوود می‌توان تا حدودی نسبت به رفع مشکلات ابتدایی این ماشین لباسشویی اقدام نمود.

در غیر این صورت و به هنگام وجود مشکلات جدی و یا نیاز به تعویض قطعات در ماشین‌های لباسشویی کنوود بایستی به یک گروه خبره و کاربلد مراجعه نمود. جهت رفع کلیه مشکلات ماشین‌های لباسشویی کنوود با گروه تعمیر کار گروپ در تماس باشید. نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در تهران و کرج با تعمیر کار گروپ

درخواست آنلاین تعمیر لوازم خانگی
تکنسین های ما در سریع ترین زمان با شما در تماس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *